Einde der Tijden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijer - WaarBenJij.nu Einde der Tijden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Meijer - WaarBenJij.nu

Einde der Tijden

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

29 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Dag Lekkertjes,

Elk verhaal heeft een einde, en nu is het tijd voor mijne. Mijn verhaal eindigd thuis, brak na een avondje "Zeewolds Stappen" liggend op mijn eigen bed.

De laatste weken van mijn Australïë tijd heb ik teveel gedaan om hier op te schrijven. Het varieërd van helicoptervluchten, tot spierwitte stranden, van kamperen in een slaapzak bij min 5 tot luxe hotelkamers met bubbelbaden en riverview, van een tourguide bus tot anwb-service in het pikkedonker omdat de auto het niet meer deed. Van koala's tot dingo's die op je hoofd staan. Maar vooral van heel veel loss gaan, en heel veel huilen bij het afscheid van alles en iedereen.

Na een zware reis van 32uur was ik vorige week vrijdag weer terug in Nederland. En ben nu al weer helemaal ingeburgerd. Australië mis ik super hard, maar ik wist dat ik ooit back to reality zou moeten gaan. Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle reacties, en alle lieve brieven,kaarten, mailtjes, en alles. Het is super leuk om als je zo ver weg bent nieuws te ontvangen. Mn moeder baalt er nog steeds van dat ik de roddels eerder wist dan zij;)

Het einde der tijden is gekomen. Voor mij een geweldige, fantastische en onvergetelijke tijd!

Tot mijn Volgende Reis!

  • 29 Juni 2008 - 12:25

    Timo:

    Amen

  • 29 Juni 2008 - 13:23

    Renée:

    mwhahaha nu ben je weer van mij(6)

  • 29 Juni 2008 - 18:13

    Anja F.:

    Welkom thuis! Tot in het dorp :) En we hebben genoten van al je mooie verhalen en avonturen. Kusjes.

  • 02 Juli 2008 - 19:30

    Helga:

    Anouk, ik zal je bruizende verhalen missen, heb er van genoten. Maar goed... back to reality.... ik wens je succes met je opleiding! Én tot ziens, in Zeewolde.

    Liefs, Helga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Anouk naar Australië

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2008

Einde der Tijden

06 Mei 2008

Orange Upstairs!

08 April 2008

Still Alive!

17 Maart 2008

Het echte werk

09 Maart 2008

Afscheid Nemen
Anouk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 26514

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2009 - 20 December 2009

Anouk naar Engeland

26 September 2007 - 20 Juni 2008

Anouk naar Australië

Landen bezocht: